TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBike

InfoShip

Aerofłot odebrał punkty pasażerowi za ... kota
PAP InfoAir.pl - Opublikowano: 16.11.2019 12:00:23
Aerofłot odebrał punkty pasażerowi za ... kota; fot. Aerofłot

Rosjanin, któremu linie Aerofłot odebrały wszystkie punkty programu lojalnościowego, bo podstępem zabrał na pokład swojego kota, powiedział w środę mediom, że rozumie, iż naruszył przepisy, ale nie żałuje utraty przywilejów.

W ostatnich dniach Michaił Galin stał się bohaterem sporu z rosyjskim przewoźnikiem, a sprawa wciąż budzi emocje. W wywiadzie dla agencji RIA Nowosti mężczyzna w środę powiedział, że nie żałuje, iż Aerofłot pozbawił go ponad 370 tys. punktów w ramach programu lojalnościowego, które nagromadził w ciągu ostatnich 14 lat.

Pasażerska samokrytyka

"W ciągu 14 lat byłem lojalnym klientem firmy Aerofłot. Dużo latam służbowo i na urlop" - powiedział Galin w rozmowie z RIA. Wyjaśnił, że lot do Władywostoku, w klasie biznes, podczas którego doszło do konfliktu z powodu kota był wart około 45 tys. punktów. Tak więc, po anulowaniu wszystkich punktów mężczyzna został pozbawiony wartości niemal ośmiu biletów klasy biznes na trasie pomiędzy stolicą Rosji a Władywostokiem.

"Nie żałuję utraty tych biletów. Naruszyłem reguły i firma ma prawo mnie ukarać, co też zrobiła. (...) Muszę pogodzić się z tym, że warunki gry określa przewoźnik" - dodał Galin. Zapewnił, że nie ma zamiaru zwracać się do prokuratury.

Tymczasem w obronie właściciela kota podniosło się wiele głosów; poparł go np. szef parlamentarnej komisji ds. ekologii Władimir Burmatow. Wystosował on oficjalny wniosek do szefa Aerofłotu Witalija Sawieljewa z prośbą o przywrócenie Galinowi anulowanych punktów.

Historia jednej podróży

Galin i jego kot Wiktor podróżowali do Władywostoku. Przewoźnik uznał, że waga kota przekracza dozwolone normy i nie można go wnieść na pokład - nawet za dodatkową opłatą - a należy nadać go oddzielnie jako bagaż.

Galin uciekł się do podstępu i podczas kontroli pokazał inne zwierzę, otrzymując w ten sposób kartę pokładową dla Wiktora. Zrobił jednak błąd, gdyż zdjęcie z podróży z kotem zamieścił w serwisie społecznościowym, czym zwrócił na siebie uwagę linii lotniczych. Z powodu tego naruszenia Aerofłot wykluczył nieuczciwego pasażera z programu lojalnościowego.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
pasażer
Rosja
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....