TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBike

InfoShip

Aerofłot odebrał punkty pasażerowi za ... kota
PAP InfoAir.pl - Opublikowano: 16.11.2019 12:00:23
Aerofłot odebrał punkty pasażerowi za ... kota; fot. Aerofłot

Rosjanin, któremu linie Aerofłot odebrały wszystkie punkty programu lojalnościowego, bo podstępem zabrał na pokład swojego kota, powiedział w środę mediom, że rozumie, iż naruszył przepisy, ale nie żałuje utraty przywilejów.

W ostatnich dniach Michaił Galin stał się bohaterem sporu z rosyjskim przewoźnikiem, a sprawa wciąż budzi emocje. W wywiadzie dla agencji RIA Nowosti mężczyzna w środę powiedział, że nie żałuje, iż Aerofłot pozbawił go ponad 370 tys. punktów w ramach programu lojalnościowego, które nagromadził w ciągu ostatnich 14 lat.

Pasażerska samokrytyka

"W ciągu 14 lat byłem lojalnym klientem firmy Aerofłot. Dużo latam służbowo i na urlop" - powiedział Galin w rozmowie z RIA. Wyjaśnił, że lot do Władywostoku, w klasie biznes, podczas którego doszło do konfliktu z powodu kota był wart około 45 tys. punktów. Tak więc, po anulowaniu wszystkich punktów mężczyzna został pozbawiony wartości niemal ośmiu biletów klasy biznes na trasie pomiędzy stolicą Rosji a Władywostokiem.

"Nie żałuję utraty tych biletów. Naruszyłem reguły i firma ma prawo mnie ukarać, co też zrobiła. (...) Muszę pogodzić się z tym, że warunki gry określa przewoźnik" - dodał Galin. Zapewnił, że nie ma zamiaru zwracać się do prokuratury.

Tymczasem w obronie właściciela kota podniosło się wiele głosów; poparł go np. szef parlamentarnej komisji ds. ekologii Władimir Burmatow. Wystosował on oficjalny wniosek do szefa Aerofłotu Witalija Sawieljewa z prośbą o przywrócenie Galinowi anulowanych punktów.

Historia jednej podróży

Galin i jego kot Wiktor podróżowali do Władywostoku. Przewoźnik uznał, że waga kota przekracza dozwolone normy i nie można go wnieść na pokład - nawet za dodatkową opłatą - a należy nadać go oddzielnie jako bagaż.

Galin uciekł się do podstępu i podczas kontroli pokazał inne zwierzę, otrzymując w ten sposób kartę pokładową dla Wiktora. Zrobił jednak błąd, gdyż zdjęcie z podróży z kotem zamieścił w serwisie społecznościowym, czym zwrócił na siebie uwagę linii lotniczych. Z powodu tego naruszenia Aerofłot wykluczył nieuczciwego pasażera z programu lojalnościowego.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
pasażer
Rosja

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....