Ameryka Południowa na celowniku LOT-u
LOT systematycznie wzmacnia strukturę sprzedaży zarówno wobsługiwanych regionach, jak i na tzw. rynkach offline, czyli tam, gdzie dotądnie wykonywał bezpośrednich rejsów. Udostępnienie sprzedaży biletów budujerozpoznawalność polskiego przewoźnika w Ameryce Łacińskiej, a także wzmocniruch tranzytowy na regularnych połączeniach LOT-u.
LOT stale rozbudowuje swoją siatkę sprzedaży na świecie,wyraźnie akcentując rozwój zarówno w Azji, jaki i Ameryce. Dystrybucja biletówLOT-u jest możliwa teraz również dzięki rejestracji w ramach międzynarodowegosystemu BSP (Billing and Settlement Plan IATA), który umożliwia prowadzeniesprzedaży w nowych regionach.
Ameryka Południowa
Przewoźnik umożliwia sprzedaż biletów LOT już w 77 krajachświata. W ostatnim czasie LOT przystąpił do systemu sprzedaży biletów wMeksyku, Kolumbii i Panamie. Wyłącznym przedstawicielem przewoźnika w tychkrajach jest AVIAREPS AG – Generalny Agent Sprzedaży.
„Są to jedne z pierwszych krajów Ameryki Łacińskiej, zktórymi LOT nawiązał współpracę handlową, natomiast traktujemy to jako wstęp dorozszerzenia współpracy w regionie. LOT dzięki stale rozbudowywanej siatce możezapewnić komfortowe połączenia pasażerom z Ameryki Łacińskiej do Europy przedewszystkim przez port w Miami, pełniący rolę jednego z największych portówtranzytowych w regionie. Ponadto dzięki budowaniu struktur sprzedaży wzmacniamyruch tranzytowy przez huby w Warszawie i Budapeszcie. Wzrost rozpoznawalnościmarki LOT w tym regionie jest dla nas ważny, a w przyszłości umożliwi dalszyrozwój połączeń LOT-u” – Anna Staszewska, dyrektor sprzedaży globalnej.
Sprzedaż na rynkach offline przez m.in. port w Miami możliwajest dzięki współpracy z liniami partnerskimi. Z perspektywy pasażera umożliwiato podróż do Europy w ramach jednej rezerwacji i jednego biletu lotniczego. LOTpodpisał umowę o współpracy handlowej z liniami Avianca, partnerem znajwiększego globalnego sojuszu lotniczego Star Alliance. Pasażerowie z Europydzięki tej współpracy mogą planować podróże liniami lotniczymi LOT i Avianca doKolumbii, Panamy, Peru, Kostaryki, Ekwadoru, Salwadoru, Gwatemali i Nikaragui.Natomiast pasażerom z Ameryki Łacińskiej LOT proponuje dogodne i komfortowepołączenia do Europy Centralnej i Wschodniej.
Wzmocnienie sprzedaży wpisuje się w strategię rentownegowzrostu, jaką LOT wdraża od początku 2016 r. W ubiegłym roku przewoźnikprzewiózł rekordową liczbę ponad 8,9 mln pasażerów, czyli o 2 mln więcej niżrok wcześniej. W tym roku planuje przekroczyć barierę 10 mln pasażerów.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze