TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBike

InfoShip

British Airways ze strajkiem pilotów. Dwa dni
InfoAir.pl - Opublikowano: 09.09.2019 09:00:05
British Airways ze strajkiem pilotów. Dwa dni; fot. British Airways / FB

Brytyjskie linie lotnicze British Airways (BA) odwołały niemal wszystkie przewidziane na poniedziałek i wtorek loty z powodu 48-godzinnego, bezprecedensowego strajku pilotów, którzy domagają się większych uposażeń. Kolejną akcję strajkową zaplanowano już na 27 września.

Stowarzyszenie Pilotów Brytyjskich Linii Lotniczych (BALPA), brytyjski związek zawodowy pilotów, w zeszłym miesiącu poinformował linię lotniczą o trzech dniach akcji protestacyjnej we wrześniu - pierwszym strajku pilotów BA w historii.

"Rozumiemy frustrację naszych klientów i zakłócenia wywołane przez strajk BALPA. Po wielu miesiącach prób rozwiązania sporu dotyczącego wynagrodzenia bardzo nam przykro, że do tego doszło - czytamy w oświadczeniu BA. - Niestety bez szczegółowych informacji z BALPA, którego piloci strajkują, nie mieliśmy możliwości przewidzenia, ilu z nich przyjdzie do pracy, ani którymi samolotami mogą latać, więc nie mieliśmy innego wyjścia, jak anulować prawie 100 proc. naszych lotów".

Dyrektor generalny BA Alex Cruz powiedział w radiu BBC, że linie jak najszybciej chcą rozwiązać spór o wynagrodzenie ze swoimi pilotami, ponieważ były zmuszone odwołać prawie wszystkie loty w poniedziałek i wtorek. "Wszyscy w British Airways chcą jak najszybciej rozwiązać ten konkretny spór i zachęcamy związek, aby jak najszybciej usiadł z nami (do rozmów), abyśmy mogli dojść do porozumienia" - dodał szef BA.

"Mamy nadzieję, że uda nam się znaleźć sposób na rozwiązanie tego sporu. Bardzo staramy się to zrobić od prawie dziewięciu miesięcy, ale teraz niestety musimy podjąć akcję na dużą skalę" - powiedział w radiu BBC sekretarz generalny BALPA Brian Strutton. Wskazał, że związki są gotowe na kompromis, ale BA nie są przygotowane, żeby "ustąpić".

Rzeczniczka premiera Borisa Johnsona wezwała obie strony do zakończenia sporu.

Co dalej?

Po strajku, który ma zakończyć się we wtorek, kolejny dzień akcji strajkowej zapowiedziano na 27 września. Obie strony twierdzą, że są gotowe do dalszych rozmów - podaje agencja Reutera.

Związki zawodowe BALPA poinformowały, że linie BA powinny dzielić więcej zysków z pilotami. British Airways oświadczyły za to, że strajk jest nieuzasadniony, gdyż ich oferta płacowa jest uczciwa.

Reuters zwraca uwagę, że tysiące osób muszą w poniedziałek i we wtorek szukać alternatywnych form podróży; linie BA zostały skrytykowane za sposób komunikowania się z pasażerami przed strajkiem.

Brytyjski Urząd Lotnictwa Cywilnego (CAA) analizuje sytuację w British Airlines po tym, jak linie te rozzłościły niektórych podróżnych, mylnie informując ich, że ich loty zostały odwołane - zauważa Reuters. CAA przypomniał również BA, aby poinformowały klientów o ich prawach. Podczas strajków BA musi zaoferować pasażerom zwrot kosztów za odwołane loty, alternatywne ustalenia dotyczące podróży na porównywalnych warunkach lub nowy lot w późniejszym terminie. (PAP)



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
strajk
pilot
British Airways
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....