TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBike

InfoShip

Infolinia lotniska w Gdańsku ma nowego pracownika ... robota
POMORSKIE.EU - Opublikowano: 19.07.2017 21:30:59
Infolinia lotniska w Gdańsku ma nowego pracownika. Na pytania podróżnych odpowiada… sztuczna inteligencja

Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy w Gdańsku uruchomił właśnie nowatorski system automatycznej obsługi telefonicznej. Na wszystkie pytania odpowiada robot. Jak sobie radzi? Sprawdziliśmy.

Testy potrwają kilka miesięcy. Do tego czasu równolegle funkcjonują dwa numery infolinii – mówi Grzegorz Sulkowski z Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy w Gdańsku. – Pod numerem 58 500 88 61 porozmawiamy z robotem, a pod numerem 801 066 808 telefon odbierze człowiek. System jest w stanie prowadzić dużą liczbę jednoczesnych rozmów. Liczymy, że dzięki temu połączenie z infolinią będzie można uzyskać bez problemów.


Witam, jestem automatyczną asystentką podróżnego…

Robot jest całkowicie samodzielny. Można z nim porozmawiać po polsku lub angielsku. System rozpozna intencje rozmówcy i poprowadzi rozmowę jak człowiek. Sam udzieli odpowiedzi albo przełączy do konsultanta celem uzyskania bardziej wyczerpujących informacji. Dzięki temu osoba dzwoniąca nie będzie musiała wybierać kolejnych cyfr na klawiaturze. Sprawdziliśmy, jak działa system. Zadzwoniliśmy i poprosiliśmy o podanie nam godziny lotów do Londynu. Robot odpowiedział szybko i co najważniejsze prawidłowo.

O co pytają podróżni?

Naszą infolinię obsługują pracownicy Gdańskiej Organizacji Turystycznej. Udzielają wielu informacji dziennie – opowiada Sulkowski. – W sytuacjach awaryjnych, jak załamanie pogody liczba połączeń dochodziła do kilkuset dziennie. Podróżni pytają o rozkład lotów oraz kwestie związane z odprawą i kontrolami bezpieczeństwa przed podróżą. Pracownicy informowali również o tym, jak dojechać na lotnisko i o lokalizacji oraz cenach na lotniskowych parkingach. Lotniskowa infolinia do tej pory pracowała jak typowy call-center. Z uwagi na liczbę połączeń i ograniczone zasoby kadrowe czas oczekiwania na połączenie był stosunkowo długi. Teraz ulegnie to zmianie. Technologię zastępującą pracowników call-center opracowała pomorska firma Voicetel Communications. Oparta jest na sztucznej inteligencji.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Gdańsk
lotnisko
robot
sztuczna inteligencja
infolinia

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....