Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

LOT wchodzi na nowe rynki: Filipiny, Tajwan i Nowa Zelandia

infoair
23.01.2019 14:30
0 Komentarzy

PLL LOT w ramach strategii rentownego wzrostu zaczniesprzedawać bilety m.in. w Filipinach, na Tajwanie czy w Nowej Zelandii -poinformowała spółka. Dodano, że ma to wzmocnić m.in. ruch tranzytowy naregularnych połączeniach narodowego przewoźnika.

-„LOT wzmacnia strukturę sprzedaży zarówno wobsługiwanych regionach, jak i na tzw. rynkach offline, czyli tam gdzie jakdotąd nie wykonywał bezpośrednich rejsów. Od teraz dedykowani agenci GSA(General Sales Agent) sprzedają bilety na połączenie LOT-u np. przez Singapur wkrajach takich jak Malezja, Indonezja, Australia i Nowa Zelandia (w tym wMelbourne, Sydney, Perth i Wellington), na Filipinach, a także w Tajlandii,Wietnamie” – czytamy w środowym komunikacie.

Spółka tłumaczy, że dystrybucja biletów LOT-u jest możliwarównież dzięki rejestracji w ramach międzynarodowego systemu BSP (Billing andSettlement Plan IATA), który umożliwia prowadzenie sprzedaży w nowychregionach, takich jak Islandia, Kosowo, Arabia Saudyjska, Mongolia, AfrykaPołudniowa, Hong Kong, Jordania, Serbia, Kenia, Senegal czy Kuwejt.

Docelowo przewoźnik planuje rozwój struktur sprzedaży takżew Ameryce Południowej m.in. w Panamie, Meksyku i Kolumbii. To pozwoli budowaćruch transferowy do i z portu w Miami, do którego LOT poleci 1 czerwca br.

-„Sprzedaż na rynkach offline przez porty, takie jakSingapur, Tokio, Seul, Pekin czy Miami możliwe jest dzięki współpracy z liniamipartnerskimi LOT. Chodzi o umowy typu code-share czy SPA (Straight ProrateAgreement) z wieloma przewoźnikami na całym świecie (np. JetStar, SingaporeAirlines, Quantas, Air India czy ANA), co dla pasażerów z Polski i Europy ijednocześnie dla pasażerów przylatujących na nasz kontynent oznacza możliwośćpodróży w ramach jednej rezerwacji i jednego biletu lotniczego” – tłumaczyLOT.

Spółka podkreśla, że wzmocnienie sprzedaży z kilkunastunowych rynków na świecie wpisuje się w strategię rentownego wzrostu, jaką PLLLOT wdraża w życie od początku 2016 r., a większość z jej założeń zostałazrealizowana przed czasem.

LOT w ub.r. przewiózł ponad 8,8 mln pasażerów, czyli o 2 mlnwięcej niż rok wcześniej. W tym roku planuje przekroczyć barierę 10 mlnprzewiezionych osób. Flota LOT-u to 80 samolotów. Przewoźnik oferuje ponad 100rozkładowych połączeń na trzech kontynentach. (PAP)

Komentarze