TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBike

InfoShip

Nowe udogodnienia dla niepełnosprawnych na lotnisku Chopina
LOTNISKO CHOPINA - Opublikowano: 16.07.2015 14:51:03 1 komentarz
Nowe udogodnienia dla niepełnosprawnych na lotnisku Chopina

Nowe miejsca postojowe dla samochodów osób niepełnosprawnych przed terminalem oraz zwiększenie ilości nowoczesnych pylonów do wzywania obsługi ? to kolejne praktyczne ułatwienia na Lotnisku Chopina.

Lotnisko Chopina stale poszerza udogodnienia dla osób niepełnosprawnych i o ograniczonej sprawności ruchowej, i to nie tylko, aby spełniać zapisy Rozporządzenia WE 1107/2006, ale przede wszystkim w celu zapewnienia komfortu wszystkim pasażerom.

- Dążymy do tego, aby każdy pasażer, bez względu na wybrany środek transportu, miał zapewniony najwyższy poziom obsługi ? mówi Paweł Bejnarowicz, kierownik Działu Technologii i Jakości Obsługi Pasażerów

Zarówno na poziomie odlotów, jak i przylotów, wyznaczone zostały dodatkowe miejsca dla samochodów osób niepełnosprawnych, na których można zatrzymać pojazd przed wejściem do terminala. Na poziomie odlotów znalazły się również cztery nowoczesne pylony służące do wzywania asysty dla osób niepełnosprawnych. Dodatkowy pylon został umieszczony przy wyjściu ze stacji kolejowej.

Poprzez użycie pylonu pasażer ma możliwość wezwania asysty dla osoby niepełnosprawnej lub o ograniczonej sprawności ruchowej. Wystarczy nacisnąć przycisk domofonu, aby połączyć się z pracownikiem, który przyjmie zgłoszenie i skieruje do pasażera asystenta, który towarzyszyć będzie pasażerowi od punktu zgłoszenia poprzez wszystkie punkty odpraw i kontroli aż do zajęcia fotela w samolocie (a w przylocie w odwrotnym kierunku).

Asysta ta jest w pełni bezpłatna. Warto jednak pamiętać, aby o potrzebie jej zapewnienia zawiadomić przewoźnika lub organizatora wycieczki już na etapie dokonywania rezerwacji i zakupu biletu, nie później jednak niż 48 godzin przed planowanym wylotem, co umożliwi organizację sprawnej obsługi. Zawiadomienie po tym terminie może wydłużyć czas oczekiwania na dotarcie asysty.

- Dokładamy wszelkich starań, aby każdy pasażer został obsłużony na najwyższym poziomie i ciągle monitorujemy poziom świadczonych usług. Jeśli pojawią się jakiekolwiek uwagi dotyczące jakości obsługi, prosimy kierować je na adres: technologia@polish-airports.com ? mówi Paweł Bejnarowicz.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
lotnisko
Warszawa
  • Adam – 16.07.2015

    Jeśli to ma być międzynarodowy port przesiadkowy to powinno być napisane "Chopin Airport" a nie "Lotnisko Chopina".

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....