TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBike

InfoShip

Polski gracz na rynku lotniczych odszkodowań - GIVT
InfoAir.pl - Opublikowano: 05.11.2018 11:30:40
Polski gracz na rynku lotniczych odszkodowań - GIVT

Platforma technologiczna GIVT, polski startup pomagający pasażerom linii lotniczych w uzyskiwaniu odszkodowań za zakłócone loty, otrzymała od NCBiR grant w wysokości 11,5 mln zł na rozwój systemu prognozowania i scoringu lotów.

Przygotowywany przez platformę system prognozowania i scoringu lotów ułatwi pasażerom planowanie podróży, pozwoli na automatyczną ocenę zakłóconych podróży pod kątem kwalifikowania ich do procedury odszkodowawczej oraz umożliwi szybsze i skuteczniejsze egzekwowanie praw pasażerów od przewoźników.

-"Pracujemy nad unikatowym, opartym na sztucznej inteligencji, modelem analitycznym do oceny okoliczności zakłóconych lotów, niezależnym od danych zbieranych przez linie lotnicze. Inwestując w innowacyjne rozwiązania, zwiększamy skalę naszej działalności i wytyczamy trendy w rozwoju naszej branży – nie tylko na polską, ale i na międzynarodową skalę" – powiedział wiceprezes GIVT Jacek Komaracki. - Nasz system pozwoli rozwiązać jeden z kluczowych problemów ruchu lotniczego – dzięki wykorzystaniu wielu źródeł danych, w czasie rzeczywistym, będzie prognozował ryzyko wystąpienia zakłóceń oraz klasyfikował ich przyczyny. Rozwój technologiczny naszej platformy przyspieszy wiele procesów, uprości obsługę klientów oraz wpłynie na efektywność świadczonych przez nas usług. W efekcie realizacja projektu wpłynie na optymalizację kosztów, zwiększy naszą sprawność operacyjną i ułatwi przygotowanie nowych produktów" – wyjaśnił Jacek Komaracki.

Wykorzystać dane

Projekt rozpocznie się od badań w zakresie przygotowania systemu scoringu lotów i spraw klientów GIVT, czyli oceny prawdopodobieństwa realizacji sprawy na korzyść pasażerów. Następnie zostanie opracowany system predykcji lotów, który umożliwi określanie prawdopodobieństwa ich zakłóceń. System będzie analizował dane z obserwacji lotów w czasie rzeczywistym oraz wykonanych wcześniej.

W ostatniej fazie projektu nastąpi przygotowanie do wdrożenia rynkowego.

-"Głównym wyzwaniem jest pozyskanie różnorodnych, globalnych danych – dotyczących pogody, lotów, siatek połączeń, a nawet konkretnych samolotów, jak również wielojęzycznych danych z mediów społecznościowych, opisujących zdarzenia około lotnicze, a następnie połączenie i przetworzenie ich w czasie rzeczywistym. W projekcie zostaną wykorzystane najnowsze technologie przetwarzania danych w chmurze oraz machine learning" – powiedział Paweł Miazek, odpowiedzialny w GIVT za projekty i rozwiązania informatyczne, w tym za realizację projektu badawczego.

GIVT w skrócie

Platforma technologiczna GIVT działa w Polsce od 2017 r., a od czerwca br. operuje na ponad 30 rynkach europejskich. Od początku swojej działalności stawia na innowacyjność, stale inwestując w rozwój oprogramowania wspieranego przez sztuczną inteligencję, machine learning i wykorzystanie big data. Z usług GIVT skorzystało już kilkadziesiąt tysięcy pasażerów. Obecnie spółka zatrudnia ponad 80 ekspertów z wielu branż, w tym lotniczej, finansowej, nowoczesnych technologii, konsultingowej, digital marketingu i usług prawnych. Jak wynika z danych Eurostat, Eurocontrol i FlightStats, rynek, na którym działa GIVT, to około 15 milionów pasażerów w skali roku borykających się z opóźnionymi lub odwołanymi lotami. Szacuje się, że suma należnych rekompensat dla tej grupy wynosi około 5 miliardów euro rocznie.




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
pasażer
Givt
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...