Przetestuj pierwszego chatbota. We Wrocławiu

infoair
03.02.2019 08:00
0 Komentarzy

Port Lotniczy Wrocław jako pierwsze lotnisko w Polsce przygotowuje się do uruchomienia swojego chatbota. Możesz zostać jego testerem.

Lotnisko na zgłoszenie czeka do 4 lutego

Chatbot lotniska to wirtualny, interaktywny asystent pasażerów, działający w czasie rzeczywistym i wykorzystujący sztuczną inteligencję. Ułatwi korzystanie z portu, powiadomi na bieżąco o statusie rejsu, pomoże w planowaniu podróży, ponieważ jest zintegrowany z popularną wyszukiwarką połączeń. Odpowiada też m.in. na kilkaset pytań najczęściej zadawanych przez pasażerów. Zakres jego możliwości jest niezwykle bogaty. Przygotowanie aplikacji opartej na Messengerze jest na ostatniej prostej, do jej uruchomienia potrzebne są już tylko finalne testy przeprowadzone przez realnych użytkowników. Dlatego port zaprasza kilkadziesiąt osób, które chciałyby wcielić się w rolę testerów.

– Chatbot to kompleksowe, cyfrowe narzędzie. Oznacza nową jakość w obsłudze pasażerów wrocławskiego lotniska, a testerzy jako pierwsi będą mieli okazję go wypróbować, sprawdzić jego możliwości i wszystkie funkcjonalności. Z niecierpliwością czekamy na ich opinie, bo to właśnie z myślą o naszych pasażerach uruchamiamy to narzędzie – mówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław.

Kto się nadaje?

Testerem może zostać każdy – niezależnie od tego, czy ktoś akurat wybiera się w podróż lotniczą, czy nigdy jeszcze samolotem nie leciał. Wystarczy zgłosić chęć udziału w testach na oficjalnym fanpage'u Portu Lotniczego Wrocław.

Wybrane zostaną te osoby, które w najciekawszy i najbardziej przekonujący sposób uzasadnią, że to właśnie one powinny wypróbować chatbot wrocławskiego lotniska. Warunkiem jest uruchomienie aplikacji Facebook Messenger na swoim urządzeniu mobilnym.

Testy potrwają tydzień, zaś testerzy mogą liczyć na nagrody niespodzianki.

Lotnisko planuje uruchomienie chatbota w lutym tego roku.

Komentarze