Przewoźnicy walczą o pasażerów. Podcastami i loterią

infoair
19.03.2018 10:00
0 Komentarzy

Lufthansa startuje z loterią w ramach kampanii SayYesToTheWorld, a KLM zabiera w wirtualną podróż poprzez podcast. Co lepsze?

Loteria Lufthansy

“Powiedz światu tak”, odkryj go i eksploruj z otwartymumysłem – to myśl przewodnia nowej globalnej kampanii reklamowej Lufthansy,która właśnie wystartowała na międzynarodowych rynkach w różnych kanałach. Jednymz elementów kampanii jest loteria konkursowa #SayYesToTheWorld, w którejzarejestrowani uczestnicy mogą wygrać bilety na rejsy Lufthansy. Każdy możewziąć udział w loterii odwiedzając stronę https://yestotheworld.com/pl/pl iwybierając miejsce na wirtualnym globie, które chciałby odkryć.

Główną nagrodą są dwa bilety na rejs powrotny zmiędzykontynentalnej siatki połączeń przewoźnika w Klasie Biznes, a drugąnagrodą w Klasie Ekonomicznej. Zdobywcy trzeciego i czwartego miejsca otrzymająpo dwa bilety na rejs na trasach europejskich w dwie strony w KlasieEkonomicznej. Konkurs potrwa do 15 kwietnia 2018 r., a zwycięzcy zostanąogłoszeni w maju.

Kampania wystartowała w ramach ostatniego odświeżeniabrandingu marki, w tym malowania samolotów, zaprezentowanego z okazji 100.rocznicy żurawia w logo Lufthansy.

KLM z podcastem

Z kolei linia KLM jako pierwsza zaczęła tworzyć podcasty opodróżach. 19.marca uruchomiono platformę z podcastami podróżniczymi pod nazwą”The Journey”. Podcasty, w których pasażerowie opowiadają opodróżach, które zmieniły ich życie, zabiorą słuchaczy do różnych części świata- od bezkresnej, ośnieżonej Alaski – po ruchliwe ulice New Delhi.

Nowopowstała platforma „The Journey” dostępna pod adresempodcast.klm.com i aktualnie zawiera pierwszy podcast o Alasce oraz zapowiedzikilku kolejnych audycji. Od dziś, co dwa tygodnie będziemy mogli poznawaćkolejne odcinki inspirujących audycji, których w sumie ma powstać sześć.

Co ważne mamy też do nich dostęp na naszym smartfonie, zapośrednictwem wszystkich głównych platform podcastowych:

  • przez aplikację Spotify,

  • przez alikację Podcast app, która jest stadardowąaplikację na każdym iPhonie i iPadzie (do pobrania z App Store),

  • przez Google Play,

Od maja b.r. pasażerowie KLM będą mogli także słuchaćpodcastów, korzystając z pokładowego systemu rozrywki (w menu „Muzyka”) nalotach międzykontynentalnych.

I na koniec ważna informacja – KLM wciąż szuka specjalnej historii z podróży do ostatniegoodcinka „The Journey”. Słuchacze są proszeni o nadsyłanie poprzezpodcast.klm.com, swoich wyjątkowych doświadczeń z podróży i podzielenia sięosobistymi historiami, które mają szansę zainspirować innych.

Komentarze