Ryanair składa obietnice. Na ich realizację ma 5 lat

infoair
19.03.2018 07:21
0 Komentarzy

Szkocki przewoźnik lotniczy Ryanair przedstawił szczegóły 5-letniego programurozwojowego o nazwie “Always Getting Better”. Jego główny cel usprawnienie obsługipasażerów. Ponadto plan zakłada cyfryzację, usługi dodatkowe, a także ochronę środowiska.To nowe inicjatywy, które pojawią się w nadchodzącym roku.

Najważniejsze obietnice to:

  • Obietnica Ceny – znajdź tańszy bilet, a Ryanair zwróciróżnicę oraz dodamy 5€ na Twoje konto My Ryanair

  • Obietnica Punktualności – punktualność lotów Ryanaira wyniesie90%

  • Prosta Polityka Bagażowa – 2 bagaże podręczne w cenie +obniżona opłata za przewóz większego bagażu rejestrowanego (105 zł za 20kg)

  • Oddzielny Dział Reklamacji – reklamacje w ramach EU261 będąrozpatrywane przez Ryanair w ciągu 10 dni

  • Najbardziej Zielona Linia – w ciągu 5 lat na pokładach samolotówRyanair nie będzie plastików

  • Ryanair Rooms i Kredyt Podróży – zwrot w postaci kredytu naloty przy rezerwacji hotelu

  • Ryanair Transfers – więcej możliwości transferów wewspółpracy z Car Trawler

  • Loty Łączone – przez Rzym, Mediolan i Porto oraz lotytransatlantyckie

-„Jesteśmy linią lotniczą numer jeden w Europie, w tym rokuprzewieziemy 129 milionów pasażerów i nadal nasza strona internetowa będzienajchętniej wybieraną stroną wśród linii lotniczych na świecie. Cztery lata temu wprowadziliśmy nasz program“Always Getting Better”, w ramach którego nasi klienci korzystają z coraz tonowych udogodnień. Teraz ujawniamy szczegóły planu na rok 2018, nowe inicjatywydotyczą obsługi Klienta, usług dodatkowych, cyfryzacji oraz ochrony środowiska.- powiedział Kenny Jacobs, szef marketingu Ryanaira. -Cieszymy się mogącogłosić nasz plan ochrony środowiska, w ramach którego na pokładach naszychsamolotów, w ciągu najbliższych 5 lat, będziemy czynnie działali na rzeczeliminacji niepodlegających recyklingowi plastików. Plastikowe sztućce zostanązastąpione przez drewniane, do serwowania napojów będziemy używali naczyńbiodegradowalnych, a z oferty produktów pokładowych znikną wyroby z tworzywsztucznych. Wprowadzimy również system umożliwiający naszym pasażeromzrównoważenie kosztów emisji dwutlenku węgla podczas lotu poprzez dobrowolną,internetową zbiórkę środków na poczet ochrony środowiska.”

Komentarze