Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Serwis restauracyjny Lufthansy startuje od sierpnia

infoair
03.08.2015 08:54
0 Komentarzy

Od początku sierpnia pasażerowie Klasy Biznes Lufthansy będąmogli doświadczyć zupełnie nowej usługi podczas połączeń międzykontynentalnych.Personel pokładowy będzie teraz lepiej odpowiadać na oczekiwania pasażerówdzięki serwisowi na poziomie najlepszej restauracji. Po indywidualnym, imiennympowitaniu gości Klasy Biznes na pokładzie, obsługa będzie przyjmować zamówieniai nakrywać stoliki porcelanową zastawą. Posiłki będą serwowane bezpośrednio zpokładowej kuchni. Wózki będą zastąpione przez tace do serwowanie posiłków.

Po rejsach wprowadzających w czerwcu i lipcu na pokładzieAirbusa A380 na trasach do Nowego Jorku (JFK) oraz Miami, serwis restauracyjnyzostał 1 sierpnia zainaugurowany na pokładzie tej samej maszyny na kolejnychkierunkach do: Houston, Johannesburga, Los Angeles, Pekinu, San Francisco,Szanghaju, Seulu i Singapuru, a także utrzymany na trasach do Miami i NowegoJorku (JFK). Serwis będzie wprowadzony 1 października na połączeniachrealizowanych przez Boeingi 747-4 i 747-8 z Frankfurtu oraz 25 października napokładach Airbusów A340 z Frankfurtu i Monachium latających do Azji i na BliskiWschód.

Od maja tego roku ok. 4500 członków personelu pokładowegozostało specjalnie przeszkolonych pod kątem wprowadzenia nowego serwisu. Usługazostała także poddana testom na ok. 130 połączeniach i spotkała się z wyjątkowopozytywnym odbiorem wśród gości Klasy Biznes. Dzięki nowemu serwisowirestauracyjnemu, Lufthansa robi kolejny, ważny krok w kierunku zdobycia tytułupierwszej zachodniej pięciogwiazdkowej linii lotniczej.

Komentarze