Sprawdź, czy należy ci się odszkodowanie. W Internecie
AirHelp stworzył nowe narzędzie dla podróżnych. Pozwoli ono sprawdzić możliwość ubiegania się o rekompensatę za zakłócone loty z ostatnich 3 lat, wyśle powiadomienie po każdej kolejnej wyprawie samolotem, a także wygeneruje spersonalizowaną mapę podróży. To kolejne innowacyjne rozwiązanie, którego celem jest edukacja pasażerów lotniczych – co roku bowiem ponad 9 mln osób jest uprawnionych do wypłaty odszkodowania.
Narzędzie dostępne jest na stronie Airhelp.com oraz w aplikacji mobilnej. Po podpięciu swojej skrzynki mailowej, system wyszukuje w niej bilety lotnicze i określa, czy te loty kwalifikują się do wypłaty odszkodowania. Wyśle również powiadomienie po każdej kolejnej podróży samolotem. AirHelp posiada dostęp do monitoringu meteorologicznego oraz informacji na temat sytuacji na lotniskach – zebrane dane pozwalają na błyskawiczne określenie przyczyn opóźnienia lub odwołania lotu.
Poza szybkimi powiadomieniami o możliwości składania reklamacji, narzędzie zawiera funkcję tworzenia podróżniczych statystyk. System m.in wyliczy czas spędzony w chmurach, podsumuje koszty biletów lotniczych oraz wylistuje odwiedzone kraje i lotniska, a także będzie na bieżąco aktualizował zebrane dane. Ponadto korzystający z niego pasażerowie będą mogli stworzyć spersonalizowaną, barwną mapę swoich wojaży, a następnie udostępnić ją w mediach społecznościowych.
-„Naszym działaniom od początku powstania firmy przyświeca jedna idea – podnoszenie świadomości pasażerów linii lotniczych. Wykorzystujemy więc wszystkie możliwe sposoby, by być rzecznikiem konsumentów – mówi Henrik Zillmer, CEO i współzałożyciel AirHelp. – Każdego roku ponad 9 mln pasażerów lotniczych ma prawo do rekompensaty z tytułu zakłóconych lotów. Większość z nich jednak o tym nie wie bądź rezygnuje ze względu na brak podstawowej wiedzy o procesie reklamacji. Nasze nowe narzędzie stworzy atrakcyjne treści dla konsumentów, korzystających z mediów społecznościowych, jednocześnie informując o możliwości ubiegania się o rekompensatę. Chcemy edukować podróżnych o ich prawach, ale w ciekawy, wyróżniający się sposób, wykorzystując do tego najnowsze rozwiązania technologiczne – dodaje Henrik.
Nowe rozwiązanie łączy wiedzę prawników, specjalizujących się w prawach pasażera, ze światowej klasy sztuczną inteligencją. To kolejna innowacja w firmie, zaraz po wprowadzeniu skanera kart pokładowych oraz debiucie Hermana i Lary, prawników-robotów procesujących wnioski o reklamację w bardziej efektywny sposób. Narzędzie jest kompatybilne z systemami operacyjnymi iOS i Android oraz współpracuje ze skrzynkami mailowymi Gmail, Hotmail i Microsoft Outlook.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze