TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBike

InfoShip

Twarz pasażera jako jego paszport. W Sydney
PAP InfoBus.pl - Opublikowano: 06.07.2018 13:30:49
Twarz pasażera jako jego paszport. W Sydney

Na lotnisku w australijskim Sydney rozpocznie się program testowy technologii rozpoznawania twarzy, realizowany we współpracy z firmą Qantas. Algorytmy będą wykorzystywane m.in. przy wpuszczaniu pasażerów na pokład samolotów - podał w piątek serwis Cnet.

Szef lotniska Geoff Culbert zapowiedział, że "twarz pasażerów będzie odpowiednikiem paszportu, a zarazem karty pokładowej na każdym etapie procesu poprzedzającego lot". Jego zdaniem w przyszłości pasażerowie nie będą już potrzebowali papierowych dokumentów, gdyż system rozpoznawania twarzy zastąpi zarówno paszporty, jak i niezbędne do tej pory dokumenty tranzytowe.

Władze lotniska obiecują, że nowa technologia przyspieszy obsługę pasażerów przed lotem nie tylko w kwestiach takich, jak wydawanie kart pokładowych czy potwierdzanie tożsamości przed wejściem na pokład samolotu. Rozpoznawanie twarzy ma ułatwić również nadawanie bagażu rejestrowanego czy korzystanie z lóż biznesowych.

Algorytmy rozpoznawania twarzy są stosowane na australijskich lotniskach już teraz. Korzysta z nich np. Canberra, która wykorzystuje technologię do porównywania twarzy pasażerów przekraczających przekraczających australijskie granice ze zdjęciami w ich dokumentach i międzynarodowych bazach danych.

Serwis Cnet zauważa, że decyzja o testach bardziej zaawansowanego wdrożenia technologii rozpoznawania twarzy na lotniskach świadczy o tym, że stopniowo biometria stosowana jest w coraz większej liczbie usług. Zautomatyzowane rozwiązania biometryczne mogą wkrótce stać się codziennością nie tylko w przypadku zabezpieczeń urządzeń elektronicznych, ale też zastąpić np. bilety komunikacji miejskiej czy stać się jedynym możliwym sposobem weryfikacji dostępu do usług bankowych. (PAP)





Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
pasażer
bezpieczeństwo
Australia
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...