TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoBike

InfoShip

Warszawa: Wygodniejsza odprawa dla pasażerów Air France KLM
AIR FRANCE Marek Sieczkowski - Opublikowano: 30.11.2010 12:21:00

Linie Air France KLM zakończyły reorganizację stanowisk odpraw na lotnisku im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Zmiany mają na celu maksymalizację wygody dla podróżnych.

Już funkcjonują cztery wspólne dla lotów obu linii Air France i KLM stanowiska Baggage Drop Off, do których zapraszani są pasażerowie już odprawieni (poprzez strony www, w kiosku na lotnisku lub przez telefon komórkowy), którzy pragną nadać bagaż. Dzięki zwiększeniu liczby stanowisk obsługi skraca się czas oczekiwania w kolejkach na lotnisku. Pasażerowie klasy biznes, premium oraz posiadacze kart Elite będą zaś mogli korzystać z wydzielonego, specjalnego stanowiska check-in. Tam można zarówno dokonać odprawy w tradycyjnej formie, jak i jedynie zdać bagaż.

Przebudowa stanowisk obsługi na warszawskim lotnisku spowodowana została stale wzrastającą liczbą pasażerów korzystających z odpraw online. Elektroniczna odprawa staje się dziś standardem. Jest niezwykle prosta, a jej największą zaletą jest elastyczność i dostępność. Można z niej korzystać od 30 godzin do 30 minut przed planowanym odlotem. Dzięki niej pasażerowie oszczędzają czas, unikając konieczności stania w długich kolejkach. W wygodny sposób pozwala wybrać ulubione miejsce w samolocie (wtedy, kiedy tradycyjna odprawa jest jeszcze nieczynna i mamy do dyspozycji większość miejsc w kabinie). Korzystając z odprawy online Air France i KLM, sami możemy wydrukować kartę pokładową na domowej drukarce, możemy dokupić dodatkowe usługi, takie jak: podróż na specjalnym komfortowym miejscu oferującym więcej przestrzeni na nogi, uiścić opłatę za nadbagaż ze zniżką do 20% (w porównaniu z opłatami na lotnisku). Na wybranych rejsach KLM można też dokupić dodatkowo posiłek „a la carte”(poza standardowo serwowanym podczas lotu).

Z danych dotyczących odpraw wynika, że w Air France i KLM w ciągu roku podwoiła się liczba pasażerów dokonujących jej samodzielnie. Obecnie jest to 52% (Air France) i 42% (KLM) wszystkich podróżnych odlatujących z Warszawy. Podobne tendencje można zauważyć na lotniskach w całej Europie Środkowej.


Sprawdź też:
Air France
KLM
Warszawa
Okęcie

Dodaj komentarz

InfoBus nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w portalu infobus.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma „JMK analizy rynku transportowego” oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2016, kiedy będziemy świętować 15-lecie portalu! Portal TransInfo.pl działa od 2001 roku. Początkowo - pod nazwą InfoBus.pl - zajmował się tylko...