Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Wystartowało połączenie z Wrocławia do Sztokholmu

infoair
15.09.2015 13:24
0 Komentarzy

Nowe połączenie z Wrocławia do Sztokholmu Skavsta uruchomiłytanie linie Wizz Air. Loty będą realizowane dwa razy w tygodniu: we wtorki isoboty.

Od dziś Wrocław od Sztokholmu dzieli tylko ok. 1,5 godzinylotu. Uruchomienie rejsów do stolicy Szwecji (Sztokholm Skavsta) to znakomitawiadomość dla dolnośląskiego biznesu.

? Firmy szwedzkie coraz częściej inwestują w naszymregionie, dlatego dogodne połączenie ze Sztokholmem ma strategiczne znaczenie.Jednak skorzystają z niego także turyści, ponieważ jest bardzo ciekawym miastem? mówi Jarosław Sztucki, dyrektor ds. marketingu Portu Lotniczego Wrocław.

Stolica Szwecji ma mnóstwo atrakcji turystycznych, m.in.jedną z najlepiej zachowanych średniowiecznych starówek w Europie, 400-letniokręt wojenny ?Vasa?, ok. 200 muzeów czy największy na świecie skansen, gdziemożna zobaczyć całą Szwecję w pigułce. Wycieczka do Sztokholmu powinna byćobowiązkowa także dla każdego miłośnika kryminałów. Chodząc po stolicy Szwecjizagłębiamy się w świat dziennikarza Mikaela Blomkvista i kontrowersyjnejhakerki Lisbeth Salander, szczegółowo opisany w popularnej na całym świecietrylogii ?Millenium? Stiega Larssona.

Nowe połączenie do Sztokholmu uzupełni skandynawską ofertęPortu Lotniczego Wrocław ? w tej chwili bezpośredni ze stolicy Dolnego Śląskamożna polecieć do Oslo (lotniska Rygge i Torp) oraz Kopenhagi, która jestjednym z najważniejszych w Europie hubów przesiadkowych.

Rejsy do Sztokholmu będą realizowane dwa razy w tygodniu: wewtorki i czwartki. Wylatując ze stolicy Dolnego Śląska o godzinie 10.10, wstolicy Szwecji będziemy o godzinie 11.55. Ze Sztokholmu wylecimy o godzinie7.55, a we Wrocławiu wylądujemy o godzinie 9.40.


Komentarze